viernes, 11 de junio de 2010

A segmentación do mercado

En moitos casos, o consumidor  no estranxeiro percibe o produto do exportador dunha forma diferente á do consumidor no mercado nacional. O exportador deberá segmentar o mercado de destino co máximo detalle posible e de acordo ao produto que está vendendo. Pero deberá ter en conta qué o mercado de destino pode ser considerablemente diferente ao mercado de orixe. É útil dividir o mercado en grupos de persoas clasificadas según  o seu poder adquisitivo, seu nivel de ingresos, a súa edade, o seu nivel cultural e a súa residencia en cidades ou campo. En moitos casos, o produto non se dirixe claramente a un segmento determinado de población.
Podémolo explicar  co exemplo seguinte: ¿Que ocorre co exportador de artículos de ferretería?¿Pode segmentar o mercado?¿Como debe facelo e a que público obxetivo debe ofrecer seus produtos? ¿Non é certo que todo o mundo merca tornillos de cando en vez?
Probablemente este exportador non se deberá preocupar por estes temas. A súa misión será atopar un importador ou distribuidorno país de destino que merque e pague os seus produtos. O exportador non saberá, quen, ao final da cadena de distribución, será seu consumidor final. E  ¿que ocurriría si o exportador quere vender seus tornillos cunha marca determinada e lograr o recoñecemento do público en xeral pola súa tornillería de superior calidade? Probablemente este exportador nos se encontre no mercado de produtos de ferretería, probablemete se encontre no mercado do bricolaxe e do ocio. O seu consumidor non será aquel que por motivos diversos necesite un tornillo para arranxar un caixón roto, máis ben será un home de idade media, ingresos elevados, nivel cultural medio alto, emprego estable, propietario da súa casa, que ten interés en mercar o mellor material posible para satisfacer os seus desexos de facer actividades de bricolaxe no seu tempo libre. Esta persoa non se da por satisfeita cun tornillo calquera, se non que desexa un tornillo inoxidable, que teña a rosca adecuada para entrar sin dificultades no material co que vai traballar, que veña nun envase reutilizable e ecolóxico, coas unidades que lle conveñan, en definitiva, que cumpla todas as súas fantasías con respeto aos tornillos.
 O exportador deste tipo de tornillos non os venderá a granel se non que os venderá en estuches de varios  tamaños, e venderaos nos centros de bricolaxe. Haberá editado un folleto na lingua do país de destino , non só explicando como usar debidamente os seus tornillo se non dando consellos prácticos acerca de todo tipo de traballos de bricolaxe.
¿Quen terá un prezo de venda máis alto, un marxe máis elevado e quén asegura mellor o seu negocio a longo plazo o vendedor de tornillos a granel ou o vendedor de tornillos de marca?
Exemplos como este danse con frecuencia na realidade e entodos os artículos e produtos imaxinables.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.